חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
השינוי מתחיל כאן!
 
גלו כבר עכשיו מהם חמשת השלבים הראשונים במיתוג אישי
מלאו פרטים ותקבלו מצגת ייחודית:
 
דרור הדדי | מיתוג אישי
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

כיצד מיתוג אישי עובר מפה לאוזן?

יזמים ועצמאים רבים שואפים שאנשים ידברו על המוצר שלהם כך שייווצר "בזזז" שיביא איתו לקוחות.  במילים אחרות הם אומרים: "העסק שלי מספיק טוב והוא ימכור את עצמו". תמימות עסקית זו והכחשה של תהליכים עסקיים תתקשה להוכיח את עצמה במציאות. ההצלחה  למכור דרך "פה לאוזן" היא תוצר של עבודת מיתוג אישי/שיווק המבוססת על העמקת המודעות של הלקוחות הפוטנציאלים למוצר שלנו, בעזרת סדרה של פעולות עוקבות המעמיקות לאורך הזמן.

מנהלי שיווק שרוצים להגדיל את המכירות, נוטים באופן טבעי לפנות החוצה ולהשקיע בפרסום כדי להביא לקוחות חדשים.  אני דווקא מאמין, שהתמקדות פנימה, בלקוחות הקבועים, או באלו שרק ביקרו אצלנו - עשויה להיות יעילה הרבה יותר, בוודאי לטווח הארוך.


הנחות בנוגע למכירה "מפה לאוזן"
מכירה "מפה לאוזן" לא נוצרת מעצמה ודורשת פעולות שיווק אקטיביות – תזכרו תמיד שאתם מנהלי השיווק של עצמכם ואם אתם לא תעשו את העבודה, אף אחד אחר לא יעשה אותה.

אם אתה לא שם – אתה לא קיים. הקפידו על נוכחות שיווקית קבועה בצמתים בהם הלקוח שלכם עשוי לקבל החלטה בנוגע לרכישת המוצר שלכם (גם ברשת וגם במציאות).

לקוח שקיבל שירות טוב עשוי לספר על כך לחבריו, אבל לאו דווקא להביא לנו הרבה לקוחות. נדרשים הרבה ממליצים כדי להביא הרבה לקוחות חדשים ולכן חשוב להשתמש באסטרטגיות מיתוג אישי רוחביות.

זכרו תמיד שמסר שלילי לגבי השירות שלכם ישפיע הרבה יותר ממסר חיובי (כלומר יותר אנשים יעדיפו להימנע משירות שקיבלו לגביו חוות דעת שלילית, מאשר אנשים שיעדיפו שירות שקיבלו לגביו חוות דעת חיובית).

ישנן שלוש סיבות מרכזיות שבגללן אנשים ידברו עליכם באופן חיובי: הם מחבבים אתכם ואת המוצרים שלכם, אנשים אוהבים לדבר, זה גורם להם להרגיש טוב, אנשים מרגישים מחוברים" כאשר הם מדברים עם אחרים.

רעיונות פשוטים לפעולות שיווק אקטיביות

תנו ללקוח מעבר למה שהבטחתם – זו סיבה טובה להעביר את המסר עליכם הלאה.

הקימו בלוג, שתפו בידע, דברו על המוצרים, תתעניינו בלקוחות.

פרסמו בפיסבוק פוסטים פשוטים, קבועים ומעניינים בתחום שלכם כדי ליצור באזז.

תזכירו מדי פעם לחברים/משפחה שלכם לספר למקורבים שלהם אודות העסק שלכם.

הכינו ניוזלטר תקופתי והרחיבו כל הזמן את רשימת התפוצה שלו.

הקלו על לקוחותיהם ותנו להם "כלים" לדבר עליכם (חומר שיווקיים, סיפורים מעניינים).

שתפו את כולם בכל הצלחה/סיפור מעניין שלכם (הקפידו לעשות זאת גם במציאות וגם באינטרנט – שניהם חשובים באותה מידה!).

הצטרפו לקבוצת נטוורקינג איכותית שנפגשת לפחות כמה פעמים בחודש ותשתדלו להיות חיוביים ופעילים לאורך זמן.

תרמו לקהילה - מצאו ארגון/מטרה שהעסק שלכם מתחבר אליהם במובן התוכני וחפשו דרך לשתף פעולה/להתנדב/לעזור.

והכי חשוב - הקפידו לתגמל לקוחות שממליצים עליכם!