חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
מעבדה למיתוג אישי
 
רוצים פרטים נוספים על המעבדה למיתוג אישי?
מלאו פרטים ותקבלו מידע מקיף:
המעבדה למיתוג אישי
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

מידע על המעבדה למיתוג

אנשים רבים חושבים שמותג זה פונט יפה, עיצוב צבעוני ולוגו מדליק – אז זהו שלא
לפני הכל, מותג זה סיפור מעניין, חוויה ותרומה רגשית, שביחד מעניקים ערך מוסף.


בשוק התחרותי של היום, כשלקוח ממוצע נחשף ל 3,000 מסרים שיווקיים ביום, מיתוג אישי הוא כלי הכרחי על מנת לייצר: נוכחות, מיקוד, ובידול - וכתוצאה לחזק העדפה בקרב לקוחות חדשים ונאמנות לטווח ארוך בקרב לקוחות קיימים.
 

אני מזמין אתכם להצטרף למעבדת BRAND Storming
כאן נוכל לבנות יחד את המיתוג האישי שלכם בעזרת שיטה יישומית ופשוטה שפיתחתי.  
 
לאורך שני העשורים האחרונים, ובעיקר כמנכ"ל ובעלים של expo4u - סטודיו המתמחה במיתוג ותקשורת שיווקית, זכיתי ללוות פרויקטים מגוונים ולספק מערך פתרונות שיווקי לחברות המובילות במשק הישראלי כמו: מגה, כללית, פסגות, מרצדס, איקאה ולקוחות קטנים ואישיים כמו חברות הי-טק, מטפלים, עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים נוספים. 

למי מתאימה המעבדה?
המעבדה למיתוג מתאימה לעצמאים, יזמים, מנהלים בכירים ועסקים קטנים, שמאמינים בעצמם ובמוצר/שירות שלהם ומעוניינים לתת ערך מוסף ללקוחות.
המעבדה אינה עושה בין: מיתוג ארגון גדול, מיתוג עסק קטן, או מיתוג אישי של עצמאי, יזם
או מנהל בכיר בארגון. לכולם אותו אינטרס – להישמע/לבלוט/להתבדל מהמתחרים שלהם. השיטה אותה שיטה, האסטרטגיה אותה אסטרטגיה. משתנים רק הטקטיקות והתקציבים.

"מותג הוא מה שאומרים עליך כשאתה יוצא מהחדר"
הבחירות של הלקוח הממוצע מבוססות כיום על מאפיינים סמליים: איזה סיפור המוצר/שירות מספר והאם הוא מדבר אלי? מי רוכש אותו והיכן? לאיזו קבוצת ייחוס אצטרף כשאקנה את המוצר? עסקים רבים נוהגים להתייחס בדרך כלל רק ליתרונות ולמחיר של המוצר (שעדיין משחקים תפקיד משמעותי), אבל לגמרי ברור, שהחוויה והתרומה של המוצר לזהות האישית של הלקוח חשובים הרבה יותר! הלקוח שלנו מקושר, מחובר טכנולוגית, הוא פחות מתרשם ממחיר ויתרונות ויותר מתחבר לרעיונות מדליקים שנועדו לעשות לו טוב – במילים אחרות, הלקוח דורש יותר ערך רגשי לכסף שלו. אז אני שוב שואל: אם לקוח ממוצע נחשף לכל כך הרבה מסרים פרסומיים ביום, איך השירות שלך בולט מעל כל השאר?

כל אדם הוא מותג אישי
עם השנים שמתי לב לעליה משמעותית בפניות של לקוחות קטנים (עצמאים, יזמים, עסקים זעירים) שהבינו את חשיבות המיתוג ובחרו להיכנס לתהליך חקירה משמעותי שמטרתו לבחון את נקודות החיבור שלהם עם הלקוח.
המעבדה למיתוג אישי היא פלטפורמה ייחודית שפיתחתי, המבוססת על אסטרטגיות מיתוג שנלקחו מארגונים מובילים בארץ ובעולם. אסטרטגיות אלו עברו פיתוח והתאמה לקהל של עצמאים, יזמים, מנהלים בכירים ועסקים קטנים שמאמינים בעצמם ובמוצר/שירות שלהם ומעוניינים לתת ערך מוסף ללקוחות, לכלכלה, לעולם.


סקרנים לגבי המעבדה למיתוג? מלאו פרטים בטופס ואשמח לשלוח אליכם מידע נוסף