חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
  דרור הדדי | מיתוג אישי
 
אשמח לשמוע מה אתם חושבים על האתר שלי
אנא מלאו את הפרטים הבאים:
 
 
דרור הדדי | מיתוג אישי
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

מיהו דרור הדדי

 שלום, אני דרור הדדי ואני מזמין אתכם לחקור, לנתח, להמציא ולבנות את המותג שלכם.
 
כבר יותר מעשר שנים שאני עוסק בהזנקת עסקים ומתמחה ביצירת מעטפת כוללת לקידום שיווקי וניהולי בקרב יזמים ועסקים קטנים. הייחוד שלי מתבטא ביכולת לתת מערך מלא של ידע ועזרה מעשית בתחומים: מיתוג אישי/עסקי, תקשורת שיווקית, שפה גרפית, תדמית נתפסת ברשת/מציאות, פיתוח אסטרטגיה והובלת מהלכי שיווק במדיות השונות.
 
איך הכל התחיל?
לאורך שני העשורים האחרונים, כמנכ"ל ובעלים של expo - סטודיו המתמחה במיתוג ותקשורת שיווקית זכיתי ללוות פרויקטים מגוונים ולספק מערך פתרונות שיווקי לחברות המובילות במשק הישראלי כמו: שירותי בריאות כללית, פסגות, מרצדס, איקאה ולקוחות קטנים ואישיים כמו חברות הי-טק, מטפלים, עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים רבים נוספים.



למה אתה עושה את מה שאתה עושה? 
התשובה שלי מתחלקת לשניים:
  1. מיתוג זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות בעולם. אני מאמין שככל שאנחנו עושים יותר דברים שאנחנו אוהבים, מאמינים וחזקים בהם, כך אנחנו מממשים את הפוטנציאל שלנו ומשיגים יותר סיפוק בחיים.
  2. לאחר הרבה מאוד שנים של ניסיון ועבודה עם ארגונים גדולים, אני יודע שהעבודה איתם מאוד מאתגרת ומתגמלת, אבל לתהליכים שלהם לוקח הרבה מאוד זמן להבשיל.
    לעומת זאת, עבודה עם עסקים קטנים גם מאוד מספקת וגם מאפשרת לי ליהנות מלקחת חלק בקפיצות גדולות ומשמעותיות בזמן קצר.
 
גם עסקים קטנים יכולים להיות מותגים גדולים?
כאן אני קודם כל חייב לנפץ מיתוס רווח, אנשים רבים מאמינים שמותג זה פונט יפה, עיצוב צבעוני ולוגו מדליק – אז זהו שלא! מותג הוא הסיפור שמאחורי המוצר/השירות/האדם.
"מותג הוא מה שאומרים עליך כשאתה יוצא מהחדר", מותג הוא תחושת בטן שאנחנו מקשרים ל'תכונות' של המוצר, לחוויה הרגשית שהוא מספק לנו.
 
 
בעיני אין שום הבדל בין מיתוג לארגון גדול, מיתוג לעסק קטן, או מיתוג של עצמאי או מנהל בכיר. לכולם יש אינטרס אחד – להישמע/לבלוט/להתבדל מהמתחרים שלהם. השיטה היא אותה שיטה, האסטרטגיה היא אותה אסטרטגיה. מה שמשתנה אלו הטקטיקות והתקציבים.
 


למה מיתוג אישי?
הבחירות שלנו כיום מבוססות על מאפיינים סמליים: איזה סיפור המוצר/שירות מספר והאם הוא מדבר אלי? מי רוכש אותו והיכן? לאיזו קבוצת ייחוס אצטרף כשאקנה את המוצר? עסקים רבים נוהגים להתייחס בדרך כלל רק ליתרונות ולמחיר של המוצר (שעדיין משחקים תפקיד משמעותי), אבל ברור היום, כי החוויה והתרומה של המוצר לזהות האישית של הלקוח חשובים הרבה יותר!
 
 
הלקוח שלנו מקושר, מחובר טכנולוגית, הוא פחות מתרשם ממחיר ויתרונות ויותר מתחבר לרעיונות מדליקים שנועדו לעשות לו טוב – במילים אחרות, הלקוח דורש יותר ערך רגשי לכסף שלו. אז נשאלת השאלה: לקוח ממוצע נחשף ל3000 מסרים פרסומיים ביום, למה שיבחר דווקא בשירות שלך?