חפשו אותי בפייסבוק  
052-3595466
השינוי מתחיל כאן!
 
גלו כבר עכשיו מהם חמשת השלבים הראשונים במיתוג אישי
מלאו פרטים ותקבלו מצגת ייחודית:
 
דרור הדדי | מיתוג אישי ועסקי
מיתוג אישי
ייעוץ עסקי
מעבדה מעשית
למיתוג אישי

ניהול קריירה

מותגים עכשוויים

תפסיקו לשווק את המה והאיך ותתחילו לדבר על למה אתה עושים את מה שאתם עושים!

בהתחלה דיברו על נקודת החיבור בין העסק לצרכן, אחר כך דיברו על עסק מול לקוח והיום כבר מדברים על עסקים מול אנשים. בעידן הטכנולוגי-חברתי-כלכלי החדש, הלקוח דורש מהמותגים שלו לאמץ כיווני מחשבה אחרים. מותגים היום נושאים בגאון אמירה חברתית, תומכים בעמדה ברורה ביחס ללקוח שלהם ולוקחים תפקיד משמעותי הרבה יותר בזירה הכללית ולא רק בזירה הכלכלית.

השינויים הדרמטיים בשנים האחרונות מאפשרים הזדמנות עסקיות חדשות. עסקים קטנים כגדולים ש ישכילו לבנות מותג מעודכן שמאחוריו עומד סיפור חברתי יזכו להוביל סדר יום חדש.

מיתוג אינו מבוסס על מזל או קסם, יש שיטה אסטרטגית מובנית
מה הסיפור שלך?
מותג עכשווי חייב להתבסס על מטרה רחבה יותר מלגרוף רווחים. מטרה משמעותית שמשדרת אמינות ומתמקדת במחשבה חברתית, מטרה שיוצרת שמחה, שינוי העצמה.
הבחירות שלנו כיום מבוססות על מאפיינים סמליים: איזה סיפור המוצר/שירות מספר והאם הוא מדבר אלי? מי רוכש אותו והיכן? לאיזו קבוצת ייחוס אצטרף כשאקנה את המוצר? עסקים רבים נוהגים להתייחס בדרך כלל רק ליתרונות ולמחיר של המוצר (שעדיין משחקים תפקיד משמעותי), אבל ברור היום, כי החוויה והתרומה של המוצר לזהות האישית של הלקוח חשובים הרבה יותר!


מעורבות רגשית בחייו של הלקוח
הלקוח שלנו מקושר, מחובר טכנולוגית, הוא פחות מתרשם ממחיר ויתרונות ויותר מתחבר לרעיונות מדליקים שנועדו לעשות לו טוב – במילים אחרות, הלקוח דורש יותר ערך רגשי לכסף שלו. היחס של הלקוח אל המותג הממוצע קשור לרוב בחשדנות, אכזבה וספקנות. המטרה שלכם היא ליצר מעורבות אמינה, משמעותית ובעיקר מבוססת על אינטראקציות לאורך זמן. אנשים לא אוהבים שמוכרים להם - אנשים אוהבים לתקשר. מותג עכשווי עושה שימוש נכון במעגלי השפעה שיש לו על הלקוח ודרכם ממנף את המעורבות הרגשית בחייו של הלקוח.
למה לחשוב צר כשאפשר לחשוב רחב?
התקופה היא תקופה דינמית בה המציאות והטכנולוגיה משתנים בכל יום מחדש. רק מותגים שיאמצו חשיבה פתוחה, חדשנות מעודכנת ופתיחות לרעיונות שמקורם מחוץ לארגון יצליחו להוביל מהלכים משמעותיים וימנעו מלהיגרר אחרי המתחרים שלהם.